Zainspiruj się orientem- baaardzo spóźnione Maroko!

Hej dziewczyny! ;)

Opowiadałam Wam już kiedyś jak nie lubię się spóźniać? Jeśli tak, to udajcie, że tego nie było, bo to moje największe spóźnienie i wstraaasznie mi wstyd! Niemniej doszła do wniosku, że powinnam skończyć to, co zaczęłam.

Dziś ostatnia część projektu Zainspiruj się orientem u Domi, który skończył się jakoś w... styczniu? :D Mam nadzieję, że Dominika mi wybaczy <3

W siódmym tygodniu miałyśmy za zadanie zainspirować się Maroko, które tak na dobrą sprawę kojarzy mi się tylko z Afryką i Marakeszem... Kompletnie nie wiedziałam co zmalować, więc po prostu wklepałam w wyszukiwarkę "Maroko" i zainspirowałam się obrazkiem, który najbardziej przykuł mój wzrok ;)

Oto co mi wyszło:




 A to moja inspiracja w potwornie słabej jakości ;)



I jak? ;)

Resztę moich prac, wykonanych w ramach tego projektu, możecie zobaczyć w zakładce "Makijaże", którą na dniach będę uzupełniała o wszelkie nowości ;)

To teraz został mi do nadrobienia tylko mój projekt (3 prace!) i mogę zaczynać coś nowego ;) A może Wy znacie jakieś projekty, które zaczynają się w najbliższym czasie lub są w bardzo początkowej fazie np. pierwszy tydzień? Piszcie koniecznie! ;) A może nie ma nic nowego i sama coś wymyślę? ;) Dajcie znać.

Lecę rozprawić się z moją toną ubrań do prasowania ;) Trzymajcie się. Miłego dnia! ;)

16 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba I cieniowanie i kreska na dole mistrzostwo do tego w moich ulubionych klimatach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej tych klimatów nie probowałam, ale przyzna,m, że tez mi podpasowalo ;)

      Usuń
  2. Wiem ze na tym blogu teraz jest taki projekt: http://photoee.blogspot.co.uk/ drugi tydzien chyba jest :)Ale bardziej bym chciala zebys Ty cos wymyslila :D
    Pozdrowienia z szkolnej bibloteki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. spoznione ale bardzo ładne. swietne przejscia miedzy koklorami :)
    zapraszam do mnie na konkurs na baner:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spóźnialscy muszą się starać, żeby o nich nie zapomnieli ;)

      Usuń
  4. makeup świetny :D idealny orient!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolorystyka i niezwykłą inspiracja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inspiracja to akurat w byle jakiej jakości, ale grunt, że spełniła swoje zadanie ;) ciesze się, że sie podoba ;)

      Usuń
  6. te dwie kreski są mistrzowskie po prostu! :) co się odwlecze to nie uciecze. fajnie, że go zrobiłaś ;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, że mnie nie wyklęłaś za tak długie odwlekanie ostatniej pracy :*

      Usuń