Paletka beauty uk- recenzja + make up

Cześć dziewczyny!

Dziś obiecany makijaż wykonany paletką, której swatche prezentowałam tutaj. Zarzekałam się, że po przeprowadzce do Anglii postaram się o całościowe makijaże i póki co nie mam zamiaru Was zawieźć.;) Co prawda kosmetyki nie mają jeszcze do końca swojego miejsca i ciężko mi z ich organizacją, ale... jakoś to będzie!





Sama paletka nie zapowiadała się dobrze po wstępie ze swatchami, ale przyznam szczerze, że z bazą Inglota radzi sobie bez zarzutów. Nawet biel, która często ma słabą pigmentację, mile mnie tutaj zaskoczyła. Naprawdę da się przy pomocy tej paletki uzyskać intensywne kolory!

Aplikacja jeśli dość prosta. Cienie się nie osypują (nawet te ciemniejsze kolory tylko minimalnie), dobrze się mini blenduje i nie powstają nieestetyczne plamy.

Na mokro testowałam póki co tylko najciemniejszy cień- do tej pory wszystko w jak najlepszym porządku! ;)



Paletkę zapisuję do listy rzeczy na kolejne rozdanie i mam nadzieję, że zwycięzca będzie z niej zadowolony nie mniej, niż ja ;)


Ps. Może któraś z Was doradzi mi, jaki mogłabym wrzucić kolor na włosy? Przyda się im aktualizacja w naturalnym odcieniu ;)

***

Kosmetyki użyte do makijażu:
Twarz:Podkład Rimmel Stay Matte 010
Korektor pod oczy Bourjois
Zielony korektor Vipera 01
Kamuflaż Make Up For Life
Puder matujący Rimmel Stay Matte 003
Bronzer Rimmel Sun Shimmer
Róż Sleek Flamingo 937
Oczy:
Baza pod cienie Inglot
Paletka Beauty uk
Tusz Rimmel Extra Wow Lash
Paletka do brwi W7
Usta:
Konturówka Rimmel Exaggerate Lip Liner 018


19 komentarzy:

  1. śwetne kolorki - piekny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskości na powiece bardzo do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam do nich przekonana, ale zaczynaja mi się podobać ;)

      Usuń
  3. Ja bym Cię widziała w jakimś ciepłym brązie:) A make up fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ^^ nie spodziewałam się takiego koloru z tej paletki i jestem miło zaskoczona. bym powiedziała, że makijaż wyjdzie dość blady, a tu proszę całkiem elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, da się zrobić jeszcze mocniejszy, ale miałam "lżejszy" dzień ;)

      Usuń
  5. Ooo.. nie spodziewałam się, że ta paletka tak ładnie się spiszę. Prawdę mówiąc, bałam się pigmentacji, która nie była zachwycająca w poprzednim poście. Ale jednak paleta spisała się dobrze a Ty pokazałaś nam niebiański makijaż :D Cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to wyszedł Ci bardzo ładny, delikatny makijaż :)
    Przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, delikatnie!:)
    Paczuszka z rozdania dotarła do mnie w zeszłym tygodniu, dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż:) A co do koloru włosów ja bym przyciemniła i raczej poszłabym w chłodniejszy odcień masz piękną cerę i ciemne włosy jeszcze by to bardziej podkreśliły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny makijaż :) strasznie mi się podoba :) taki subtelny i bardzo ci w nim do twarzy :)
    podobno jeśli chce się tylko odświeżyć swoje włosy to najlepsze jest kilka blond pasemek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bardzo ale to bardzo Ci pasuje!:)

    Pozdrawiam i zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooom, jakby mi się udało taką wygrać to bym na pewno nie narzekała! :)
    Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, subtelny :D Ja widziałabym Cię w takich ciemno wiśniowych włoskach (nie wiem jak inaczej nazwać taki odcień xD) :D

    OdpowiedzUsuń