Czekoladowa słodycz

Dobry wieczór, dziewczyny!


Dziś, jak przystało na fankę czekolady w każdej postaci, wykonałam makijaż właśnie na jej święto. Jako, że obdarzam ją ogromną miłością i czcią, makijaż jak u prawdziwej damy- dostojny i kobiecy ;)



Troszkę ostatnio poszalałam z kolorami, więc przydał się odpoczynek od tęczowych wytworów. No i wreszcie możecie mnie zobaczyć w całości (czyt. więcej niż oczy). Trochę mam bunt na swoje policzkowe pućki i znikły z bloga, ale dziś fota z czekoladą, więc przynajmniej widać od czego taka okrągła jestem :D



Jak Wam się podoba? Jak Wam mija czekoladowy dzień? ;) Czekam na komentarze!







PS. Pozdrawiam wszystkich na diecie. Trzymajcie się w tym dniu! ;)

15 komentarzy:

  1. Ehh, zazdroszczę Ci tego "mejkapowego" fachu w paluszkach ;p

    Ps.Właśnie delektuję się ostatnią truskawkową kosteczką Wedla a diecie mówię:
    Rest In Peace ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż śliczny i ja też teraz się delektuje mleczną czekoladą Milkybar moją ulubioną :) Ja też mam lekkie 'pućki' ale moje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham Milkybar, ale w Polsce niestety nie ma... już niedługo pochrupie razem z Tobą ;)

      Usuń
    2. Nie wiem czy przeczytałas mojego wczesniejszego komentarza ale napisałas ze bedziesz mieszkac w Luton a ja i mieszkam tutaj :)

      Usuń
    3. Przeczytaaałam ;) dlatego pochrupiemy razem :D

      Usuń
    4. O super :) Mozna wyszukac i dodac na facebooku ?:D

      Usuń
  3. Bardzo smakowity makijaż hehe xD Jesteś bardzo ładna i nie wiem co ty chcesz do tych niby "pućków" :c Więcej zdjęć całej twarzy proszę bo jest na co popatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady ;) a co do pućkow... no mam taką dziurę w głowie i muszę ja załatać ;) potem będę pokazywała ryjek! ;)

      Usuń
  4. no co ty ja tam żadnych "pućków" u ciebie nie widzę, za to zdradzę ci że moja buzia jak przytyję tylko kilka kg wygląda jak istny księżyc w pełni ;) a jeśli chodzi o makijaż jest super - kocham się w brązach ;)

    OdpowiedzUsuń